Min idol


Jag måste bara göra er uppmärksamma på att Sveriges bästa och elakaste satirtecknare besöker Bok- och Biblioteksmässan nu till helgen - Hans Lindström. En riktigt, riktigt cool kille! Har jag någon idol över huvud taget nu för tiden så är det han. I fjol lyckades jag på äkta fjortisvis knipa honom i montern och få ett vackert idolporträtt på oss tillsammans. Nästan bättre än när jag fick stå på scen med Rally häromåret...
Missa honom inte när han signerar sina verk imorgon fredag kl 17-18 och på lördag kl 15-16, i monter A01:42 på Svenska Mässan här i Göteborg.

Bonton

Lägg märke till hur jag liksom krampaktigt klamrar mig fast i hans axelvadd...
(Foto: Kartago Förlag, 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0