Bättre lite än inte alls?


Ja, nu är det drygt ett halvår sen senaste och ca ett år sedan jag skrev förrförra inlägget. (Det måste innebära nåt slags rekord!) Så då är det väl dags igen. Bättre sent än aldrig. Bättre lite än inte alls. Nå, ja. Jag insåg för ett bra tag sedan att det där med att blogga är mest för min egen skull och det får vara på en ganska oambitiös nivå när det gäller uppdateringstätheten. Dock har jag just tillfälligt avaktiverat mig på Facebook och VIPS fick jag lust att blogga igen! Det är det där med fördelning och prioritering. Det blir för mycket med både och plötsligt känns det så mycket intressantare att blogga än att facebooka. Men törhända blir det bara ett par nya inlägg och sen tystnad i ytterligare ett halvår... Vi får väl se!

Nåt mer än ovanstående får jag väl komma med innan jag skickar ut detta på nätet. Igår såg jag och J (maken ifråga) en ovanligt bra film. En sån typ av film som man bara råkar på när man går på filmfestival tyckte mannen och det är nog så. Skönt att se an BRA film för en gångs skull. Så här beskrivs handlingen kortfattat på imdb:

"On the night of the discovery of a duplicate planet in the solar system, an ambitious young student and an accomplished composer cross paths in a tragic accident." (Just nu är jag förkyld och trött och orkar inte beskriva den själv. Men den är bra. Se den!)

Se trailern HÄR!



(Foto: Skärmdump från IMDB.)








http://www.imdb.com/title/tt1549572/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0